/**/

Monedula Liberata(풀려난 갈가마귀)

Posted by 약간의여유
2014. 8. 29. 14:40 딴나라말/라틴어 이솝우화

Quidam homo monedulam captat; avis pedem filo alligat, et avem filio tradit. Vita inter homines avi non grata est. Tandem illa vinculum rumpit et libertatem recuperat. Tum libera in suum nidum volat. Eheu! Vinculum ramis haeret, nec avis nodum solvere valet. Inde sub mortem ita suum fatum luget, “Me miseram! Libertas me necavit; ex servitute in mortem volavi.”

어떤Quidam 사람이homo  갈가마귀를monedulam 잡았다captat. 새 다리를avis pedem 실로filo 묶고alligat 새를avem 아들에게filio 주었다tradit. 사람 가운데의 삶은Vita inter homines 새에게avi 즐겁지 않았다non grata est. 끝내Tandem 그 줄을illa vinculum 끊고rumpit  자유를libertatem 되찾았다recuperat. 그 다음Tum 자유롭게libera 자기 둥지로in suum nidum 날아갔다volat. 슬프다Eheu! 줄이Vinculum 나뭇가지에ramis 걸렸고haeret, 새는avis 매듭을nodum 풀 수 없었다nec solvere valet. 거기서Inde 죽음에 이르자sub mortem 자기 운명을ita suum fatum 슬퍼했다luget. "나를Me 불쌍히 여긴다miseram! 자유가Libertas 나를me 죽이는구나necavit. 속박에서ex servitute 죽음으로in mortem 날아갔구나volavi."